عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار فشرده سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود RarLab WinRAR v5 , 11 Final, دانلود winrar 5, دانلود آخرین نسخه نرم افزار وینرر, دانلود رایگان RarLab WinRAR v5 , 11 Final, دانلود مستقیم RarLab WinRAR v5 , 11 Final, دانلود مستقیم Winrar 5 نسخه نهایی, دانلود نرم افزار اکسترکت فایل های فشرده, دانلود نرم افزار فشرده سازی وینرر, دانلود نرم افزار کم حجم کردن فایل ها, دانلود نسخه 5 نرم افزار Winrar, دانلود نسخه Final نرم افزار Winrar 5 , 11, دانلود نسخه فاینال وینرر 5 , 11, دانلود نسخه نهایی RarLab WinRAR v5 , 11 Final, دانلود نسخه نهایی نرم افزار Winrar ورژن 5, دانلود نسخه کرک شده سالم Winrar 5 , 11, دانلود وینرار 5, دانلود کرک سالم RarLab WinRAR v5 , 11 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : سه شنبه 4 آذر 1393

EDraw Max نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن و بدون نیاز به طراحی قادر خواهید تا جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون را با توجه به نیاز خود رسم نمایید. به عنوان مثال قادر خواهید بود تا نموداری از نوع نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود. به جرات می توان گفت این نرم افزار گرافیکی می تواند کمک بزرگی به دانشجویان، معلمان و مهندسان جهت رسم و تولید انواع دیاگرام ها باشد تا ایده های خود را به راحتی پیاده کنند.این نرم افزار محصولی از شرکت EDrawSoft می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار رسم نمودار, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار EdrawSoft Edraw Max 7 , 8 , 0 , 2900, دانلود نرم افزار EdrawSoft Edraw Max 7 , 8 , 0 , 2900 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار رسم نمودار, دانلود نرم افزار رسم نمودار برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 16 مهر 1393

برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار نمایش اطلاعات هارد دیسک, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار CrystalDiskInfo 6 , 2 , 1 Final, دانلود نرم افزار CrystalDiskInfo 6 , 2 , 1 Final برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات هارد دیسک ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 16 مهر 1393

GiliSoft RamDisk محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. این برنامه با سخت یک درایو جدید شما را از ایجاد یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن سیستمتان جلوگیری می کند.ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از هنگ سیستم ، کارایی بالا و تسریع کارها و … است .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار GiliSoft RAMDisk 6 , 4 , 0, دانلود نرم افزار GiliSoft RAMDisk 6 , 4 , 0 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 16 مهر 1393

نرم افزار FinePrint pdfFactory راحت تر و بهتر از هر نرم افزار دیگری قادر به تولید فایل های pdf می باشد. کافی است نرم افزار را نصب کنید و سپس برای پریت هر چیزی FinePrint pdfFactory را برای پرینت انتخاب کنید ، بعد پیش نمایش و اعمال تنظیمات دلخواه آن را به عنوان فایل pdf ذخیره کنید. از قابلیت های این نرم افزار ترکیب چند فایل و تبدیل آن به یک فایل pdf ، ایجاد فونت مورد نظر در فایل و قابل نمایش در سیستم های دیگر بدون اینکه آن فونت را داشته باشند ، مدیریت و ویرایش صفحات پرینت (به عنوان مثال در پرینت صفحات وب برای حذف صفحات و لینک های اضافه) ، قابل تنظیم برای تبدیل مستقیم بدون نمایش پیش نمایش ، ایجاد لینک قابل کلیک با رنگ دلخواه و ایجاد عنوان ، شماره صفحه ، سر صفحه پا صفحه ، نوع صفحه …. از کاربرد های مفید این نرم افزار می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار آفیس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار ساخت PDF, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار FinePrint pdfFactory Pro 5 , 15, دانلود نرم افزار FinePrint pdfFactory Pro 5 , 15 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ساخت PDF, دانلود نرم افزار ساخت PDF برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 2 مهر 1393

IZArc یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزار فشرده سازی و بایگانی اطلاعات است، این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان، پشتیبانی از چندین زبان و قابلیت فشرده سازی و رمز گذاری قدرتمند اطلاعات است و همچنین به کاربر اجازه می دهد به راحتی اطلاعات خود را فشرده کرده یا از حالت فشرده خارج کرده و یا به تعمیر فایل های فشرده آسیب دیده و تبدیل از یک نوع فرمت به فرمت دیگر بپردازد.ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از روش رمزگذاری قدرتمند ۲۵۶ بیتی به روش AES ، می توانید ایمیج سی دی خود را با فرمت هایی ISO, BIN, CDI و NRG باز کنید و … است .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار فشرده سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار فشرده ساز, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار IZArc 4 , 1 , 9, دانلود نرم افزار IZArc 4 , 1 , 9 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار فشرده ساز, دانلود نرم افزار فشرده ساز برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 2 مهر 1393
 

اینترنت همراه

 

چرا نسل‌های بالاتر؟


برخی از مزایای نسل های بالاتر اینترنت همراه عبارتند از:

  • انتقال اطلاعات با کیفیت بهتر؛
  • امکان استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان دفتر کار سیار؛
  • امکان تبدیل گوشی تلفن همراه به باجه بانکی همراه با قابلیت انجام کلیه عملیات بانکی؛
  • امکان توسعه آموزش مجازی در نقاط مختلف کشور بر بستر اینترنت پهن باند؛
  • امکان دریافت و مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق تلفن همراه باکیفیت فوق العاده؛
  • امکان ارائه محتواهای صوتی و تصویری متنوع با کیفیت بالا.

با دریافت مجوز ارائه نسل های بالاتر اینترنت همراه، شرکت ایرانسل افتخار دارد به عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات مبتنی بر دیتا و با پوشش کشوری شبکه نسل دوم اینترنت، از این پس نسل ۳ و ۴ را به شما عرضه کند. بدین ترتیب با ارائه اینترنت همراه با کیفیت و نیز گسترش محدوده تحت پوشش، مشترکین ایرانسل همچون همیشه از خدماتی متفاوت و منحصر به فرد بهره مند خواهند شد.

شما عزیزان  می توانید بدون نیاز به تعویض سیم کارت خود و یا پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، با تنظیم گوشی از کیفیت متمایز خدمات نسل ۳ بهره مند شوید. هم اکنون این سرویس در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، تبریز، شیراز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم آباد، سنندج، بندرعباس، اراک، اردبیل، قزوین، قم، زنجان، ایلام، بندر انزلی، طوس، طرقبه، گرم‌دره و اسدآباد ارائه شده است. به یاد داشته باشید، علامت هایH+ ،H ،3G  و حتی LTE و 4G روی نمایشگر تلفن همراه نشان می دهد که شما در شبکه اینترنت همراه هستید.

این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به اینترنت همراه با کیفیت امکانات وسیعی همچون خدمات دولت الکترونیک، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می نماید تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.


لطفا توجه داشته باشید، نوع اتصال شما به شبکه اینترنت همراه (نسل ۲، ۳ و یا ۴) بر اساس شبکه انتخابی پیش فرض در گوشی تلفن همراهتان تعیین خواهد شد؛ بدین معنی که اگر طبق تنظیمات گوشی شما، شبکه پیش فرض، نسل ۴ انتخاب شده باشد ولی شما در محدوه پوشش نسل ۳ باشید، گوشی به طور خودکار از اتصال شبکه نسل ۳ استفاده خواهد کرد.

تنظیمات لازم برای استفاده از نسل سوم اینترنت

 

 

ابتدا با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی، بررسی کنید که تنظیمات مربوط (3G/ WCDMA) در تلفن همراه شما فعال می باشد یا خیر. در صورت فعال نبودن می توانید به یکی از روش های زیر نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید:


تنظیمات خودکار سرویس اینترنت همراه

 

برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، کد *۱۳۰*۳*۶# را شماره گیری نمایید تا ظرف چند لحظه، تنظیمات برای شما ارسال شود. همچنین می توانید با کلیک بر اینجا تنظیمات مورد نظر را دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است که تمام گوشی‌هایی که تنظیمات GPRS بر روی انها انجام شده است، درصورت پشتیبانی از 3G، قابلیت کارکرد در این شبکه را دارا بوده و نیازی به انجام مجدد تنظیمات نیست.


تنظیمات دستی سرویس اینترنت همراه

 

اکثر گوشی‌های استاندارد موجود در بازار ایران بدون نیاز به انجام تنظیمات دستی قابلیت اتصال به شبکه اینترنت همراه ایرانسل را دارند. درصورتی که تلفن همراه شما به صورت خودکار به شبکه اینترنت متصل نشد، لازم است تنظیمات به صورت دستی انجام شود.

 

Value

Item

Value

Item

Irancell-GPRS

Connection Name

mtnirancell

APN

 


مشترکین گرامی، چناچه گوشی شما از جمله مدل های قدیمی تر دستگاه های تلفن همراه بوده و با تنظیمات فوق فعال نمی شود و یا به درستی عمل نمی کند، از تنظیماتWAP  ذکر شده در جدول زیر استفاده کنید. در غیر این صورت، لطفا تنظیمات WAP را از گوشی خود پاک کنید.


Value

Item

Irancell-GPRS

Connection Name

GSM-GPRS/GPRS

Bearer

mtnirancell

APN

http://vitrin.irancell.ir

Home Page

10.131.26.138

WAP 1.0 Proxy

9201

Port

CO-WSP

Service

10.131.26.138

WAP 2.0 Proxy

8080

Port

HTTP

Service

 

تعرفه اینترنت همراه


به طور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، هر کیلوبایت (KB) هزار بایت و هر مگابایت (MB) هزار کیلو بایت است. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد کیلوبایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.


لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت پر سرعت ، اینترنت ایرانسل ، اینترنت پر سرعت ایرانسل ، تنظیمات اینترنت ایرانسل ، تنظیمات اینترنت ، تنظیمات اینترنت پر سرعت ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : شنبه 29 شهريور 1393

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت صحی دات آی آر می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.ّ



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , رایت سی دی / دی وی دی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود nero 2014, دانلود Nero 2014 Platinum 15 , 0 , 10200 Multilanguage, دانلود Nero 2014 Platinum v15, دانلود با لینک مستقیم Nero 2014 Platinum v15, دانلود رایگان Nero 2014, دانلود رایگان Nero 2014 Platinum v15, دانلود رایگان نرو 2014, دانلود نرم افزار رایت بلوری, دانلود نرم افزار رایت فیلم دی وی دی, دانلود نسخه 15 نرم افزار Nero Platinum, دانلود نسخه 2014 نرم افزار نرو, دانلود نسخه کرک سالم Nero 2014 Platinum v15, دانلود ورژن 2014 نرم افزار Nero, دانلود پچ سالم برای نرو 2014, دانلود کرک سالم Nero 2014 Platinum, دانلود کرک نهایی Nero 2014 Platinum v15 ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393

Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار بهینه سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Bitsum Technologies Process Lasso Pro 6 , 9 , 1 , 0, دانلود Process Lasso Pro 6 , 9 , 1 , 0, دانلود نرم افزار Process Lasso, دانلود نرم افزار Process Lasso Pro 6 , 9 , 1 , 0, دانلود نرم افزار مدیریت پروسه ها, دانلود کرک Process Lasso, نرم افزار اولیت بندی cpu سی پی یو, نرم افزار مدیریت priority سی پی یو cpu, نرم افزار مدیریت process, نرم افزار کنترل priority سی پی یو cpu ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 19 مرداد 1393

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: ES-Computing EditPlus 3 , 70 , 665, برنامه ES-Computing, برنامه ES-Computing EditPlus, برنامه ES-Computing EditPlus 3 , 70 , 665, دانلود ES-Computing EditPlus, دانلود ES-Computing EditPlus 3 , 70 , 665, دانلود برنامه ES-Computing, دانلود برنامه ES-Computing EditPlus, دانلود برنامه ES-Computing EditPlus 3 , 70 , 665, دانلود نرم افزار ES-Computing, دانلود نرم افزار ES-Computing EditPlus, دانلود نرم افزارES-Computing EditPlus 3 , 70 , 665, دانلودها, نرم افزار ES-Computing, نرم افزار ES-Computing EditPlus, نرم افزار ES-Computing EditPlus 3 , 70 , 665, ویرایش فایل اچ تی ام ال ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 19 مرداد 1393

ر این شماره به غیر از پوشش E3 2014 نقد و پیش نمایش بازی های مختلفی رو همراه داریم و با بخش جدید پلک باز : پیکچرز به استقبال فیلم های منمتشر شده روز در جهان و به نقد انها میپردازیم . و در اخر هم طرفدران PC کشورمان را فراموش نکرده و برای انها بخش پیشنهاد پلک باز رو که در سری گذشته مجله چاپ  ارائه میشد را به این شماره اورده ایم تا در تابستان با یک راهنمایی جامع و خوب همراه با قیمت یک سیستم خوب و علی برای خود تهیه کرده و بازی های معرفی شده را با کیفیت عالی به بازی به پردازند . 

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود شماره 10 مجله پلک باز, دانلود مجلات گیم, دانلود مجله بازی های رایانه ای, دانلود کتاب بازی های 2014, مجله PDF نقد بازی ها به فارسی, نقد بازی ها PC, نقد و بررسی بازی Watch Dogs, نقد و بررسی بازی های 2014, نقد و بررسی بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 12 مرداد 1393

WindowsToUSBWindowsToUSB Lite نرم افزاری کم حجم، ساده و رایگان به منظور ساخت USB فلش های قابل بوت از فایل ایمیج یا دی وی دی ویندوز طراحی شده است تا به راحتی لازم برای بوت و نصب ویندوزهای ۷ / ۸ را از روی DVD یا فایل ISO آن به روی حافظه USB منتقل نمایند.هدف اصلی این ابزار ایجاد سریع یک فلش قابل بوت در کمترین زمان ممکن تنها با چند کلیک ساده می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار WindowsToUSB Lite 1 , 3 , 2 , 0, دانلود نرم افزار WindowsToUSB Lite 1 , 3 , 2 , 0 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش مموری, نرم افزار, نرم افزار WindowsToUSB Lite 1 , 3 , 2 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 18 تير 1393

با توجه به افزایش ارتباطات بین افراد با زبان های مختلف و یا لزوم استفاده از کتاب ها، مقالات و سایت هایی که به زبان های دیگر منتشر شده اند، نیاز به داشتن یک دیکشنری و فرهنگ لغت جامع و کامل به خوبی مشهود است.Dictionary .NET برنامه کاربردی و بسیار مفیدی است می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنید.این دیکشنری قدرتمند بر مبنای Google Translate (مترجم گوگل) عمل می کند.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار Dictionary , NET v6 , 7 , 5277 , 16208, دانلود بهترین نرم افزار دیکشنری, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Dictionary , NET v6 , 7 , 5277 , 16208, دانلود نرم افزار Dictionary , NET v6 , 7 , 5277 , 16208 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار دیکشنری, دانلود نرم افزار دیکشنری برای کامپیوتر, نرم افزار, نرم افزار Dictionary , NET v6 , 7 , 5277 , 16208, نرم افزار دیکشنری ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 18 تير 1393

Auslogics BoostSpeed نرم افزار بهینه سازی به صورت متفاوت از نرم افزارهای مشابه می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه تمامی ابزارهای نرم افزارهای مشابه را اختیار دارد دارای روش های متفاوتی برای بهینه سازی حافظه رم و پردازنده cpu و بهینه سازی اینترنت می باشد و همچنین برای یافتن علت های کاهش سرعت ویندوز و عدم پایداری آن الگوریتم های متفاوتی را به اجرا می گذارد. ابزارهای معمول بهینه سازی نظیر مدیریت استارت آپ،پاکسازی هارد دیسک،پاکسازی رجیستری،پاکسازی ویندوز،پاکسازی فایل های اینترنتی،یکپارچه سازی هارد دیسک،یکپارچه سازی رجیستری و… می باشد. نرم افزار دارای بخش های ویژه جهت بهینه سازی حافظه رم و پردازنده سی پی یو می باشد که در نتیجه باعث افزایش سرعت ویندوز خواهد شد. همچنین برای بخش اینترنت نیز دارای امکانات ویژه ای می باشد که با یافتن دلایل کاهش سرعت اینترنت سعی در افزایش سرعت اینترنت دارد و همچنین دارای امکاناتی جهت حذف تبلیغات اینترنتی مزاحم از وبگردی شما می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربر پذیر طراحی شده است و تمامی امکانات نرم افزار به گونه ای حرفه ای در اختیار کاربر قرار داده شده است



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار بهینه سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار بهینه ساز, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار AusLogics BoostSpeed v7 , 0 DC 2014 , 06 , 17, دانلود نرم افزار AusLogics BoostSpeed v7 , 0 DC 2014 , 06 , 17 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار بهینه ساز, دانلود نرم افزار بهینه ساز برای کامپیوتر, نرم افزار, نرم افزار AusLogics BoostSpeed v7 , 0 DC 2014 , 06 , 17, نرم افزار بهینه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : سه شنبه 17 تير 1393

قطعات سخت افزاری کامپیوتر همانند کارت گرافیک در طیف گسترده در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که هریک ویژگی های خاص خود را دارند برای این منظور سازندگان قطعات سخت افزاری به همراه ساخت سخت افزار ، نرم افزار راه اندازی را نیز طراحی می کنند تا تمام ویژگی ها و امکانات قطعه سخت افزاری را به سیستم عامل مورد استفاده شناسانده و اجازه استفاده کامل از منابع سخت افزار را به سیستم عامل می دهد. شرکت AMD یکی از بزرگ‌ترین سازنده‌های قطعات کامپیوتری نظیر پردازنده و کارت گرافیک است و این شرکت کارت‌های خود را با نام Radeon به بازار عرضه می‌کند.با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.اگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستم شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار درایور کارت گرافیک ای ام دی, دانلود درایور کارت گرافیک AMD, دانلود درایور کارت گرافیک ای ام دی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار AMD Catalyst Display Drivers 14 , 4 WHQL, دانلود نرم افزار AMD Catalyst Display Drivers 14 , 4 WHQL برای کامپیوتر, درایور کارت گرافیک AMD, درایور کارت گرافیک ای ام دی, نرم افزار, نرم افزار AMD Catalyst Display Drivers 14 , 4 WHQL, نرم افزار درایور کارت گرافیک ای ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : سه شنبه 17 تير 1393

نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار بهینه سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار بررسی هارد ssd, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار SSDlife Pro 2 , 3 , 54, دانلود نرم افزار SSDlife Pro 2 , 3 , 54 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار بررسی هارد ssd, دانلود نرم افزار بررسی هارد ssd برای کامپیوتر, مشخصات هارد دیسک, نرم افزار, نرم افزار SSDlife Pro 2 , 3 , 54, نرم افزار بررسی هارد ssd, نرم افزار حفظ سلامتی هارد دیسک, نرم افزار مخصوص هارد ssd, نرم افزار نمایش درجه حرارت هارد دیسک, نرم افزار نمایش دمای هارد دیسک ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : شنبه 14 تير 1393

گاها کاربران نیاز دارن که فایل های pdf مختلفی رو که قبلا ساختن یا به دستشون رسیده ، مورد ویرایش قرار بدن و در اون تغییراتی ایجاد کنن.Solid Converter PDF نرم افزاری هست که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.این نرم میتونه فایل های pdf شما رو به فایل های word تبدیل کنه .Solid Converter PDF با محصولات مایکروسافت هماهنگی کامل داتشه و در فرایند تبدیل نیازی به نرم افزار های Adobe Acrobat و Adobe Acrobat Reader نخواهد داشت! با نصب این نرم افزار یک سری امکانات جدید به منوی راست کلیک Explorer و برنامه های Word و Adobe Acrobat اضافه خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار تبدیل کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار تبدیل PDF به Word, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Solid Converter 9 , 0 , 4825 , 366 Final, دانلود نرم افزار Solid Converter 9 , 0 , 4825 , 366 Final برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار تبدیل pdf به word, دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word برای کامپیوتر, نرم افزار, نرم افزار Solid Converter 9 , 0 , 4825 , 366 Final, نرم افزار تبدیل pdf به word ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : شنبه 14 تير 1393

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار مدیریت دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: اتغییر استارت ویندوز 8 , 1 , برنامه های رایگان 2014 , تغییر Start ویندوز 7 , تغییر استارت ویندوز 8 , تغییر عکس های استارت , تغییر منوی استارت ویندوز 8 , دانلود نرم افزار Start Menu Reviver , دانلود نرم افزارهای رایگان , شخصی سازی استارت ویندوز , نسخه جدید Start Menu Reviver ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : شنبه 14 تير 1393

نرم افزار Autoruns نرم افزاری برای تنظیمات سیستم عامل برای بارگذاری می باشد و تمام عملیاتی که پشت سر هم اجرا می شوند را نمایش می دهد این نرم افزار مدیریت startup و کلید های رجیستری را در اخیار شما قرار می دهد و می توانید تنظیمات لازم را بر روی آنها انجام دهید.در ضمن به خاطر داشته باشید بدون اطلاعات کافی از این نرم افزار هرگز کار با آن را شروع نکنید چرا که ممکن است با یک اشتباه کوچک از لود شدن ویندوز جلو گیری کنید و مجبور شوید دوباره ویندوز نصب کنید یا تعمیر کنید. شما می توانید با فرمت سی اس وی (CSV) تمام اطلاعات خروجی از این نرم افزار را بایگانی کنید.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار بهینه سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Autoruns, دانلود نرم افزار Autoruns v12 , 0, دانلود نرم افزار Autoruns v12 , 0 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار مدیریت استارت آپ, دریافت Autoruns, مدیریت استارت آپ, نرم افزار, نرم افزار Autoruns, نرم افزار Autoruns v12 , 0, نرم افزار مدیریت استارت آپ, ورژن جدید Autoruns ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : جمعه 13 تير 1393

حتما شما نیز با پیغام خطای مبنی بر عدم وجود فایل DLL مورد نظر درون ویندوز شما در حین اجرای بازی ها یا برخی از نرم افزار ها مواجه شده اید. نرم افزار Dll-Files Fixer درون ویندوز شما جستجو کرده و لیست فایل های کتابخانه ای DLL مورد نیاز شما را لیست کرده و به شما لینک دانلود می دهد تا به آسانی و کمترین زمان ممکن مشکل تان رفع شود.بسیاری از مواقع پیش می آید که حذف شدن برخی از دی ال ال ها باعث کاهش سرعت سیستم می شوند اما نرم افزار Dll Files Fixer این امکان را به شما می دهد تا با فراهم آوردن این Dll ها سرعت سیستم افزایش یابد .

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار بهینه سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار Dll Files Fixer 3 , 1 , 81 , 2919, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Dll Files Fixer 3 , 1 , 81 , 2919, دانلود نرم افزار Dll Files Fixer 3 , 1 , 81 , 2919 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار حل اررور dll در ویندوز, دانلود نرم افزار رفع مشکل d3dx9 , dll, دانلود نرم افزار رفع مشکل dll, دانلود نرم افزار عیب یابی dll, نرم افزار, نرم افزار Dll Files Fixer 3 , 1 , 81 , 2919 ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : دو شنبه 9 تير 1393

IndigoRose Setup Factory محصولی از شرکت Indigo Rose Software می باشد نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار ساخت فایل نصب, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Indigo Rose Setup Factory v9 , 3 , 1 , 0, دانلود نرم افزار Indigo Rose Setup Factory v9 , 3 , 1 , 0 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ساخت فایل نصب, دانلود نرم افزار ساخت فایل نصب برای کامپیوتر, نرم افزار, نرم افزار Indigo Rose Setup Factory v9 , 3 , 1 , 0, نرم افزار ساخت فایل نصب ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 8 تير 1393

Total Commander نام یک نرم افزار مدیریت فایل پیشرفته می باشد که از امکانات متعددی در زمینه مدیریت اطلاعات و فایل ها برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت بر فایل ها بر فضای هارد دیسک خود نیز مدیریتی کامل نموده و به وسیله این نرم افزار اقدام به بهینه سازی فضای هارد دیسک کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Christian Ghisler می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار مدیریت دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Total Commander 8 , 51a 2014 , 6 Final, دانلود آخرين نسخه نرم افزار Total Commander, دانلود رایگان نرم افزار Total Commander 8 , 51a 2014 , 6 Final, دانلود نرم افزار nc, دانلود نرم افزار Total Commander, دانلود نرم افزار Total Commander 8 , 51a 2014 , 6 Final, دانلود نرم افزار جایگزین nc, دانلود نسخه نهايي نرم افزار Total Commander ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : دو شنبه 2 تير 1393

Smarty Uninstaller نرم افزار قدرتمند مدیریت در پاک کردن فایل های نصب شده روی سیستم با ظاهری کاملا قابل درک و ساده می باشد. کلیه فایل های مورد نظر نصب شده روی ویندوز ( شامل تمامی فایل ها ، میانبر ها و داده های رجیستری ) را مدیریت و کاملا پاک کنید. عملیات پاک شدن نرم افزار ها را با یک پاک کننده بی اعتبار انجام ندهید، با این برنامه هارد دیسک و رجیستری خود را پاک سازی و تصفیه نمایید . محیط کاربری ساده نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با راحتی هر چه تمام تر با Smarty Uninstaller کار کنید. این نرم افزار دارای سرعت بالایی بوده و کاملا قابل اطمینان است.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار بهینه سازی , ,
:: برچسب‌ها: آن اينستالر, برنامه جديد, حذف كامل برنامه ها, حذف كامل سافت ها, دانلود Smarty Uninstaller 4 , 0 , 130, دانلود uninstaller رايگان, دانلود uninstaller قدرتمند, دانلود با لينك مستقيم Smarty Uninstaller 4 , 0 , 130, دانلود برنامه Smarty Uninstaller 4 , 0 , 130, دانلود برنامه حذف رجيستري, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Smarty Uninstaller 4 , 0 , 130, دانلود نرم افزار Uninstaller, دانلود نرم افزار حذف کامل برنامه هاي, نرم افزار Uninstaller, نرم افزارحذف کننده برنامه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : دو شنبه 2 تير 1393

مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ده ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار آفیس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Office ProPlus 2013 SP1 VL Jun2014 از سرور ایران, دانلود word 2013 با کرک, دانلود آخرین نسخه Office ProPlus 2013, دانلود آفیس 2013, دانلود آفیس 2013 آپدیت 2014, دانلود آفیس 2013 آپدیت 93, دانلود آفیس 2013 برای ویندوز 8, دانلود آفیس 2013 نهایی با کرک, دانلود افیس 2014, دانلود اپدیت Microsoft Office ProPlus 2013, دانلود با لینک مستقیم Microsoft Office ProPlus 2013 SP1 VL Jun2014, دانلود رایگان Microsoft Office ProPlus 2013 SP1 VL Jun2014, دانلود سرویس پک 1 آفیس 2013, دانلود مایکروسافت آفیس 2013 آپدیت, دانلود مایکروسافت آفیس 2013 با کرک, دانلود مایکروسافت اکسل 2013, دانلود مجموعه کامل Office ProPlus 2013, دانلود مستقیم Microsoft Office ProPlus 2013 SP1 VL Jun2014, دانلود نسخه نهایی Microsoft Office 2013, دانلود ورد 2013, دانلود پاورپوینت 2013, دانلود کرک Office ProPlus 2013, دانلود کرک تست شده افیس 2013, دانلود کرک سالم و نهایی آفیس 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : دو شنبه 2 تير 1393

Realtek High Definition Audio Drivers جدیدترین درایور سخت افزارهای کارت های صوتی Onboard مخصوص ویندوز xp ، ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ و ویندوز Vista که برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای جدید مسلما یکی از پیش نیازها می باشد. این درایور مخصوص درایورهای ALC-8xx/6xx/2xx می باشد که شامل اکثر درایورهای موجود در بازار می باشد. بنابراین با نصب این درایور از جدید امکانات صوتی نرم افزارها استفاده نمایید. لیستی از درایورهای پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آپدیت کردن کارت صدا, جدیدترین درایور کارت صدا, دانلود Realtek High Definition Audio Drivers, دانلود Realtek High Definition Audio Drivers 6 , 01 , 7259, دانلود آپدیت کارت صوتی, دانلود جدیدترین درایور کارت صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 1 تير 1393

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صحی دات آی آر و آدرس sehhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com